Zenelejátszó

2014. november 5., szerda

8.rész-Izgalom,izgalom hátán

Bementünk a terembe. El ne felejtsem,délután fel adom a jelentkezési lapot. Ma csütörtök van,szóval állítólag az első óra biológia. A könyv szerint most az "Élőlények rendszerezése,a prokarióták országa" című fejezetet kell vennünk. Be is jött a tanár.

- Kedves gyerekek! Ma jó kedvem van,ezért nem tanulunk!-mondta Mr.Faraize...akkor mégsem ezt a fejezetet vesszük... egész órán próbáltam rácsatlakozni a suli WIFI-jére,de nem tudom a jelszót.

- Hé,Castiel!-suttogom oda.- Nem tudod a suli wifi-jének a jelszavát?-kérdeztem tőle.
- De,elmondjam?
- Hát,szerinted? Igen!-válaszoltam.
- Az igazgatónő születési dátuma pontok nélkül.
- És mi az igazgatónő születési dátuma?
- Titkos.-röhög fel.
- Jajj már! Akkor megkérdezek mást!-majd durcásan elsétáltam Rosalia-hoz.- Rosa,nem tudod a suli wifi-jének a jelszavát?
- De!-beírta a jelszót.- Ezután mát megjegyezte.
- Amúgy mikor született az igazgatónő?-kérdeztem.
- Ne akard tudni,milyen vén banya!-röhögött fel,majd elment a terem másik végébe. Én olyan 58-60-asra tippelem. Amikor vége lett a többi órának is,(földrajz,matek,töri,tesi,kémia,rajz) kifelé vettem az irányt az iskolából. Nálam volt a boríték,ezért hazafelé menet fel is adtam. Előre félek,mert Castieltől tényleg kitelik,hogy délután tényleg eljön hozzám... úr isten! Ráadásul ma a piros selyem fehérnemű van rajtam...kezdek aggódni.

Hazaérve megsimogattam a kutyusomat és a cicámat,majd adtam nekik inni. Felmentem a szobámba,gondolom átöltözök. De előtte megsimogattam drága Polly-mat,és adtam neki inni,meg magokat. Örült neki! :D Felveszek egy fekete haspólót,amin fehér margaréták vannak. Na jó,ez alá felveszek egy fekete felsőt. E mellé jön még a fekete leggings-em amin fehér minták vannak.-majd ezeket mind kiraktam a székre. Elkezdtem öltözni.

--- Eközben a nappaliban---

*Castiel szemszög*
Ha már megmondtam,akkor el is megyek Sissy-hez. Lysander azt mondta hogy itt laknak.-néztem a fehér,bordó cserepes házra,ahol egy szép virágoskert díszítette a füvet.- Szerintem ez az.-ránéztem a postaládára. Az állt rajta hogy "Bert Nagahara,Abbey White,Sissy Nagahara". Akkor ez a ház az. Be is csengetek. Kellemes hang. Valaki elfordítja a kilincset. Egy barna,rövid hajú nő nyitott ajtót,biztos ő Sissy anyukája.
- Szia! Te ki vagy?-kérdezte kedvesen.
- Jó napot! A nevem Castiel,Sissy osztálytársa vagyok. Hoztam neki a leckét,mert...ömm...elfelejtette leírni!-hazudnom kell,különben tuti nem engedne be.
- Te vagy a Vöröske?-kérdezi. Most erre mit mondjak...
- Hát,Sissy így hív...meg persze Paradicsomnak.-válaszoltam.
- Akkor te vagy a barátja igaz? Gyere beljebb!-mondta mosolyogva. Micsoda? Barátja?
- Rendben. Amúgy honnan veszi hogy a barátja vagyok? Nem vagyok a pasija...-válaszoltam. Ez nem valami kellemes helyzet...
- Onnan,hogy itt volt a törülköződ nála.
- Mert ott hagytam a suliban...-fordultam el.
- Aha,persze...
- Én felmegyek Sissy-hez!-léptem kettőt,de a nő megszólalt.
- De ne legyen semmi olyan,aminek nem örülnék ha megtörténne...-mondta egy kicsit dühösen.
- Oké...-már hogy lenne. Felmentem a lépcsőn,és hallottam ahogy Sissy fütyörészik és énekel. Nem rossz. Benyitottam,és olyat láttam,amit nem kellett volna... az anyja kinyír!

*Sissy szemszög*
Öltöztem,épp melltartóban voltam. A pólómért nyúltam,amikor ajtónyikorgást hallottam. Gyorsan hátrafordultam,és megláttam Castielt. Azonnal eltakartam majd' félmeztelen testemet.

- TE MIT...FORDULJ EL!-utasítottam a Paradicsomnak. Aki nevetve elfordult. Felvettem a nadrágomat is.- Visszafordulhatsz.-mondtam halkan,majd leültem az ágyamra.
- Ha jól láttam,a kedvenc fehérneműfajtám volt rajtad.
- És még ezek után van pofád ezt mondani? Hát ez már elképesztő...-vágtam haragos arcot.
- Bocsi,na. Nem tudtam...-mondta megbánóan.
- Megbocsájtva.
- Mit csináljunk?-kérdezte.
- Öhm...karaoke?
- Van karaoke géped?-csillant fel a szeme.
- Van,a garázsban van. Gyere,hozzuk be!-kimentünk a garázsba,és behurcoltuk a nehéz karaoke gépet. Anya meg nem tudta mit csinálnunk.
- Huhh,végre sikerült becipelni. Milyen szám legyen? Nem rég vettük másfél-2 hónapja,szóval viszonylag új számok is vannak rajta.-mondtam.
- Legyen David Guetta-tól és Sam Martin-tól a Lovers on the sun. Azt nagyon imádom!-mondta izgatottan.
- Én is imádom!♥ Ki kezdi?-kérdeztem.
- Én!-kiabálta. Azzal bekapcsoltuk a zenét.

 (  https://www.youtube.com/watch?v=HJb0VYVtaNc )
Castiel:
Let’s light it up, let’s light it up
Until our hearts catch fire
Then show the world a burning light
That never shined so bright
We’ll find a way, we’ll find a way
To keep the cold night
From breaking in over the walls
Onto the wild side
The hunger's satisfied
Együtt:
We're burnin' up
We might as well be lovers on the sun
We might as well be lovers on the sun
We might as well be lovers on the sun
--- egy csomó DJ-s rész...---
Sissy:
We’ll never know, we’ll never know
What stands behind the door
But I got a feeling
It’s a feeling that’s worth dyin' for
Just close your eyes, and hold your breath
Because it feels right
We’ll keep it moving 'till we make it to the other side
And let’s enjoy the ride
Együtt:
We're burnin' up
We might as well be lovers on the sun
We might as well be lovers on the sun
We might as well be lovers on the sun
--- Megint egy csomó DJ-s rész...---

Let’s light it up, let’s light it up
Until our hearts catch fire
Then show the world a burning light
That never shined so bright...

                           
- Ez baromi jó volt!-mondtam,majd pacsiztunk egyet.
- Te Sissy,neked irtó jó a hangod! Nem lenne kedved beszállni a bandánkba?
- Hozzád meg Lysanderhez?-nyeltem egyet. Lysanderhez...nekem már nem is nagyon tetszik Lysander. Sőt,egy kicsit se már. Castiel eltereli a figyelmemet.
- Aha,járunk fellépésekre is. A dobosunk Jackob,nagyon kedves srác.-nevetett fel.
- Oké,benne vagyok!-majd megöleltem. Nem tudom miért,csak úgy. Jól esett.
- Öhm...miért kaptam ezt az ölelést?-túrt bele a hajába.
- Hát,csak úgy! Jól esett!-veregettem meg a vállát.- Énekelünk még?
- Persze!-válaszolta,majd visszaadta nekem a mikrofont.

A következő számokat énekeltük el:
• David Guetta ft. Sia-Titanium
• Katy Perry-This Is How We Do (ezt csak én,mert Castiel szerint nem illene a hangja a dalhoz,de azért megnéztem volna :D )
• Maroon 5-Maps
• Calvin Harris ft. John Newman-Blame

Itt már annyira buliztunk,énekeltünk hogy olyat tettünk,ami megváltoztatta a helyzetünket...

- Figyelj Sissy,akkor benne vagy a bandánkba?-kérdezte.
- Persze! Figyelj Castiel,te nekem annyira jó barátom vagy. Már nem is szeretem Lysandert,te elfeledteted!
- Én?-pirult el.- Én feledtetem el? Hogyan?
- Így!-fellöktem,ezért seggre esett. Leültem mellé és megcsókoltam. Nem tudom mi ütött belém,de ezt muszáj volt megtennem. Castiel jól csókol...nagyon jól... Amikor szétváltunk,elpirultam.
- Öhm...hehe..

*Castiel szemszög*
- Öhm...hehe..-pirult el Sissy. Ez meg mi volt? Én feledtetem el vele Lysandert? Én azt hittem hogy még szereti. Ez váratlan volt. Én bírom,tetszik nekem. Én szeretem őt. Vajon ő is így érez,vagy csak a jókedv hatására lett ilyen?

*Sissy szemszög*
-Figyelj Castiel,aludj már itt!
- Öhmm...anyukád kinyír...-kezdtem kétségbe esni.
- Majd én megmagyarázom neki!-elmegyek fürdeni,és majd jövök!-kaptam fel a székről egy kék fehérneműt,és egy lila-fekete hálóinget. Ugyanolyan mint Rosalia-é,ő is ugyanolyat vett nekem,mint magának. Amikor elvégeztem a teendőimet,visszasétáltam.
- Gyere!-bújtam a takaró alá,és felemeltem,jelezve hogy jöjjön be mellém.
- Oké...-kételkedett. De szerintem anya miatt. Nem miattam. Szeretem. Azt hiheti,hogy a jókedv miatt. De nem! Szeretem,őszintén! Remélem ő is ilyesmit érez irántam...- Figyelj Castiel...azt hiheted,hogy én jókedvből csókoltalak meg. De nem. Én szeretlek téged,őszintén! Tényleg! Szeretlek!-könnyek jöttek ki a szememből.
- Te...sírsz? Figyelj,nem kell! Én is ugyanígy érzek! Szeretlek!-mondta,majd átölelt.
- Té-tényleg?-emelkedtem felé.
- Tényleg!-fordított meg,és ő került felülre. Majd megcsókolt. A Hold besütött az ablakon. Ez romantikus. Holdfényben csókolózni,és szerelmet vallani egymásnak.- Le-leszel a barátnőm?-pirult el. Láttam!
- Igen!-válaszoltam. Castiel újra megcsókolt. Aludni készültünk ez után. Castiel hirtelen magához húzott. Ezen meglepődtem egy picit. Annyira aranyos mikor alszik! :)

Amikor Castiel alszik,igaz milyen aranyos???-kérdeztem magamtól. Hihi :3 Róla álmodtam. Én vagyok a legszerencsésebb!♥




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése