Zenelejátszó

2014. november 3., hétfő

7.rész-Castiel törülközője

-Vöröske...vöröske...-minél hamarabb oda kell adnom,mert haza akarok már menni. Elmentem az udvarra,de nem találtam Castielt. Nataniel a kapun kifelé megy. Odamegyek,megkérdezem nem látta -e.
- Szia! Nem láttad Castielt?-kérdeztem integetve.
- De,kb. 15 perce ment haza,láttam is. Miért keresed? Mi az a törülköző a kezedben?-nem mondom el...
- Semmi,semmi,az enyém,hehe! -dehogy is... -Csak úgy kerestem,de akkor mindegy. Akkor én már megyek haza,szia!-intettem,majd kisétáltam a kapun,ellenkező irányba. Közben begyömöszöltem a táskámba a kék törülközőt. Amint hazaértem,felkaptam az asztalról egy kekszet,és felsiettem a szobámba. Kiszedtem a cuccaimat,ezzel Castiel törülközőjét is. Majd holnap odaadom neki. De addig mit csináljak vele? Szerintem leteszem a székemre,és reggel elviszem.-ezen gondolatok után,lementem a konyhába.

- Szia Anya! Apa hol van?-kérdeztem mosolyogva.
- A műhelyben,miért?-közben megkavarta a vacsorára készülő paradicsomlevest.
- Csak kérdezem.
- Ja,jó!-majd visszasétáltam a szobámba. Bekapcsoltam a TV-t,pont most kezdődött egy sorozat.

--- A sorozat vége előtt 5 perccel---

- NE HAGYD EL! Ő PONT HOZZÁD VALÓ! NA NE,MIÉRT MONDOD HOGY NEM? AJJ HÜLYE BUNKÓ!-töröltem meg a sírástól megduzzadt szemeimet egy újabb zsepivel,és dobtam a földre a többi 40 közé. Hülye férfiak... A film után felszedtem a padlóról a sok zsepit és kidobtam a fürdőszoba kukájába. Azzal már le is zuhanyoztam. Lementem vacsorázni,a paradicsomleves naaagyon finom volt.

- Kicsim...kié az a kék törülköző,amibe bele van varrva hogy "Vöröske"?-kérdezte anya a leveses kanalát pörgetve az asztalon.
- Öhm...-úristen...- te kutakodtál a szobámban?-kérdeztem.
- Nem,bementem hogy kinyissam az ablakot,az meg ott volt a széken. Na szóval,kié? Pasiztál? Ki a barátod? Miért nem mutatod be? Vörös a haja? Milyen,rendes?-úristen anya,nem...
- Nem,nem pasizok,és nem,nincs barátom. Az egyik osztálytársamé,aki otthagyta a suliban,és már hazament,ezért hazahoztam,hogy holnap odaadjam neki. Emellett vörös a haja,ezért van a "Vöröske" belevarrva.-mondtam,majd kanalaztam a meleg levest.
- Értem.-majd anya felállt és felsétált a szobájába. Apa pedig ki a garázsba. Én felmentem a szobámba,és felhúztam egy meleg zoknit,mert majd' lefagyott a lábam. Ebben a pillanatban megcsörrent a telefonom.
- Szia Sissy,mizu?-ez Rosalia.
- Semmi,hazahoztam Castiel törülközőjét,mert otthagyta a suliban,és már hazament,szóval holnap adom oda neki.
- És hol találtad meg?-elmeséltem neki mindent. A zuhanyosat is...- Úristen! Ide érzem hogy elpirultál!-mondta kacéran.
- ROSALIA! Nem,nem,nem...nem tetszik Castiel,csak sima jó barátom! Na!-kiabáltam a telefonba.
- Értem,értem...-hallatszott a hangjából hogy nem hisz nekem...- Na megyek,szia,vár Leigh a szobámban!-mondta izgatott hangon.
- Ott már lesz valami!-röhögtem bele a telefonba.
- SISSY! Moderáld a perverz képzelőerőd!-röhögött,majd letette. Ez a Rosalia... Ledőltem az ágyba,elhúztam a függönyt,lekapcsoltam a villanyt,viszont a tévét be. Néztem egy kicsit a divattervezős műsort,amikor elálmosodtam,de nem bírtam aludni. Mi lenne,ha?...nem,nem lehet ennyire férfi illat függő. De az vagyok!-majd odasétáltam a székemhez,levettem Castiel törülközőjét a székről,és beletemettem a fejemet. De jó illata van!-majd rágondoltam hogy lehet hogy ezzel törölte a s*ggét,vagy a micsodáját...de nem érdekel...tudom hogy perverz vagyok,de Castiel illata van...ami jó! Nem,nem tetszik,csak jó az illata,és és jó illatokkal el tudok aludni,ezért van ennyi füstölőnk,illatos gyertyánk,párologtatónk. Csak elfogytak a gyertyák,füstölőpálcák és illóolajak,ezért kénytelen vagyok Castiel törülközőjéhez folyamodni. Holnap majd odaadom neki...

---Másnap---

Suliba beérve megláttam Castielt ahogyan ott ül a padon,az udvaron.
- Szia Castiel,itt hagytad tegnap a törülköződet,és már nem voltál itt,ezért hazavittem és most elhoztam.-azzal kivettem a táskámból,és odaadtam neki.
- Hol volt?-elmeséltem neki hogy Amber szagolgatta a fiú öltözőben...- A kis szőke...fuhh! Na azért köszi. De,Sissy...ennek miért van női parfüm szaga?-kérdezte,majd rám nézett. Jajj én hülye! Este befújtam magamat az újonnan kapott erős epres illatú parfümömmel.
- Hát...-úristen...- biztos tőlem..-pirultam el,tuti.
- Tőled? Miért,ezt ölelgetted alvás közben vagy mi?-röhögött. Igen,pont...de nem mondom el,mert tuti kiröhögne.
- Nem,a ruhámra ráraktam véletlenül,amiket levettem magamról. Valszeg onnan...-mosolyodtam el.
- Amiket levettél magadról?-sütött el egy perverz,egyben szexi mosolyt...úristen,Castiel!
- CASTIEL!-csaptam a fejére.- Ne legyél ennyire perverz!-durciztam be.
- De naaa...milyen fehérnemű volt rajtad,csipke ugye?-vigyorodott el.
- NEM!-upsz...
- Akkor selyem?-fuhh... addig nem hagy békén ameddig el nem mondom.
- Igen képzeld!-majd meglepődött.
- Húha,az a kedvencem! És persze ha piros volt!-röhögött fel. Pont piros volt.
- És ha piros volt?-kacsintottam rá.
- Akkor ellátogatok hozzád,és megnézlek benne.-na oké!
- Nem lehet,mert apukám otthon van! Hehe,bukta!-nem mintha akarnám hogy meglátogasson.
- Nem zavar!-majd felnevetett.- Na megyek szia,akkor délután!
- Castiel! Nem!
- De!-mosolyodott el szexin,és csengettek. Bementünk órára. Castiel,egyszer kinyírlak a szexi mosolyodért!...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése