Zenelejátszó

2014. november 1., szombat

6. rész - Castiel szexiskedik

Először is...ELKÉPESZTŐEK VAGYTOK!*-*  Már elértük az 1000 oldalmegjelenítést! Köszönöm,köszönöm,és még 1000x köszönöm! Remélem tetszeni fog a 6.rész :)

----------------------------------------------------------------

Reggel felkeltem,és rádöbbentem hogy még szerda van...Ajhh,nem hiszem el. Olyan fáradt vagyok,de már megint képtelen vagyok visszaaludni!
Kikeltem a puha ágyikómból és lesétáltam az állatokhoz.
- Hát szia!-mondtam kiskutyámnak majd megsimogattam. Örömében visszaugatott. Adtam neki enni,viszont a dagadt macskám megint majdnem ellopta tőle,ha nem viszem be a szobámba a sunyit,neki ott adtam enni...a papagájom kikészült mikor meglátta a macskámat,komolyan. Mint aki nyomban sokkot kap vagy valami. Neki is odaadtam a kajáját,magokat és gyümölcsöket. Anya elment máris dolgozni,pedig még csak most ért haza... Apa meg lement a boltba,ezt olvastam le a hűtőn heverő pink cetliről. Apa még azt is odaírta hogy "nem találtam más színűt,csak ezt a pinket...".
Megfésülködtem,majd bedobtam valami szendvicset a táskámba,amit anyu csinált. Reggelire meg tükör tojást csináltam magamnak. Nyami! Amikor végeztem az evéssel,fogat mostam majd mentem öltözni,még jó hogy hamarabb keltem háromnegyed órával,így van időm kiválasztani mit vegyek fel. Hideg van odakint,és köd. Melegen kell felöltöznöm. Felvettem egy szimpla fekete hosszúujjút,aminek az alja fekete-fehér csíkos. Természetesen egy kék farmert vettem fel,mert abba nem fogok fázni. Felkaptam a barna bőrdzsekimet és a bokacsizmámat(még jó hogy kipucoltam...) és a táskámmal a vállamon elindultam. Út közben kigondoltam,hogy délután feladom postán a jelentkezési lapot a modelles "Ki mit tud?"-ra. Ki mit tud... én biztos veszíteni fogok,nálam a világon csak szebb lányok léteznek. Én nem vagyok modellalkat.-gondoltam magamban. Annyira elmerültem gondolataimba hogy észre se vettem hogy már a suli kapuja előtt állok. Besétáltam a nagy kék kapun majd odasiettem Rosalia-hoz.

- Szia Csajszi! Mizujs?-kérdezte,miközben a körmét reszelgette.
- Semmi,semmi,csak beneveztem egy modelles Ki mit tud?-ra...-majd rácsaptam a homlokomra,ettől az elvetemült ötlettől. Hülyeség,de kíváncsi vagyok mégis. Amikor elmondtam mindent töviről hegyire,Rosalia csillogó szemekkel hallgatott. Amikor befejeztem mondandómat,eldobta 3 méterre a körömreszelőt és felsikított.
- JIPPÍ! EZAZ! MODELL KARRIER ÁLL ELŐTTED KISLÁNY! ÍGY TOVÁBB!-majd a nyakamba ugrott. Csak forgattam a fejem majd észrevettem hogy mindenki bámul minket. Castiel a tornaterem előtt úgy röhögött mint akit agyoncsikiznek. Rosalia!
- Rosalia,elég! Cssss! Halkabban!-suttogtam a lánynak.
- De hát örülök!-majd ugrálva vette fel a körömreszelőjét és befutott a suliba. Ez a lány néha idióta...Idesétál hozzám Castiel.
- Fuh,deszka! Nem hittem volna-röhögött mint egy hülye!-hogy ennyire örülsz az ötletemnek!-annyira röhögött hogy azt hittem fetrengni fog a földön.
- Most mit röhögsz Piroska?-vontam fel kérdőn szőkés-barna szemöldökeimet.
- EZ NEM PIROS,HANEM VÖRÖS!-mutatott vörös hajára.
- Tudod milyen a vörös? Az ott!-mutattam az egyik végzős vörös lányra,akinek természetes vörös a haja.
- Az narancs...-mondta dühösen Castiel.
- Az agyad egy nagy,kerek narancs!-röhögtem fel.- Na jó,akkor legyen vörös!-most az egyszer a Paradicsom nyert,de a háború még nincs befejezve! Becsöngettek,ezért bementünk a terembe. Leültem a szokásos helyemre,az ablak melletti sorban leghátulra. A Paradicsom ül előttem...sajnos. Elkezdtem fésülni a haját,mivel hordok magammal fésűt.
- Sissy,te meg mit csinálsz?-kapta ki a kezemből a vörös hajszálakkal teli fésűt.
- Megszépítelek!-egy halovány mosoly jelent meg arcomon.
- Mit szépítesz rajtam? Már így is én vagyok a legszexibb!-mosolygott most az egyszer tényleg nagyon szexin. A Paracsiom szexi is tud lenni? Azta!
- Add vissza!-nyúltam a fésűmért,de Castiel a magasba emelte.
- Nem,ameddig nem vallod be hogy szexi vagyok és menő!-nevetett.
- Oké! Szexi vagy és menő.-Nehogy azt higgyétek hogy komolyan mondtam!-Ideadod végre?
- Persze! Te vagy a 27. lány aki ezt mondja nekem ezen a héten!-vigyorgott. Nem hiszek neki. Még hogy 27 lány? Hagyjuk már,1 lány áll szóba vele,az is én vagyok. Én is csak akkor ha elkunyerál valami cuccot tőlem. Szünetben benéztem a tornaterembe,rég nem láttam. Idén még nem tesiztünk,a tesitanár lebetegedett és még nem jött suliba. Benéztem a lány öltözőkbe. Ott volt Amber és Charlotte.
- Sziasztok! Mit csináltok?-kérdeztem.
- Semmit,csak beszélgetünk a pasikról.-nevettek. Valamiért azt sejtem hogy teljesen másról volt szó... Átnéztem a fiú öltözőbe de nem volt ott senki. Férfi tusfürdő,és férfi dezodorillat csapott meg. Kellemes,mit mondhatnék. Imádom a férfi dezodorok és tusfürdők illatát,olyan biztonságot árasztanak. Nem tudom miért gondolom ezt,de hát most na. Beljebb mentem,és meghallottam hogy valaki zuhanyzik?! Úr isten,mihamarabb ki kell innen mennem. Hé,ki csukta be az ajtót? Hé! Nem tudom kinyitni! Amberéket hallom röhögni! Biztos ő volt! Nem kiabálhatok,mert akkor a fiú kijön és tuti dühös lesz. Mi van ha pucéran jön ki? Úristen! El kell bújnom! Mi lenne ha elbújnék egy szekrénybe? Ez az!

Csendben vártam,hogy kijöjjön a fiú és elmenjen. Úristen most jött ki a zuhanyzóból. Fütyörészik. Kikukkantok,hátha meglátom a hajszínét.(nem vagyok perverz,nem azért néztem ki!xd) Ez vörös haj. CASTIEL?! Na nee... Csendben kivárom ameddig kimegy. Jaj,valaki elfordította a szekrény kilincsét,úristen!-befogtam a szememet,és új vártam. Kinyílt az ajtó és én azzal a pillanattal kiestem a szekrényből.

- Te meg mi a jó úristent csinálsz itt? Ez a szekrényem.-kérdezte Castiel.
- Bezárt Amber meg Charlotte. Mondd,ugye van rajtad valami!-kérdeztem.
- Van.-nevetett. Kezdtem kételkedni hogy mégsem.
- Tuti?
- Tuti.-majd kinyitottam a szememet. Egy törülköző volt rajta,de a felsőtestét látni lehetett. De izmos!
- Ugye tudod,hogy bepirultál?-azzal egy mosolyt láttam az arcán.
- Té-tényleg?-úristen. Én bepirultam? Felálltam,és leültem a padra.
- Látom,hogy tetszik amit látsz.-fordult el,és vette ki pólóját,nadrágját,cipőjét a szekrényből,amiből az imént kiestem.
- Öhmm...erre nem válaszolok!-tuti elpirultam. Igen tetszik,tényleg. Nagyon jól néz ki a felsőteste. Most nehogy azt higgyétek hogy tetszik nekem Castiel,csak azért az átlagnál jobban néz ki a FELSŐTESTE! CSAK A FELSŐTESTE!
- Tudom én mit gondolsz,rád van írva!-röhögött fel. Észbe kaptam,hogy még mindig itt vagyok?! Eddig miért nem mentem ki? Gyorsan kimentem.
- Öhm,szia!-köszöntem el Castieltől.
- Szia deszka!-köszönt el. Már megszoktam a deszkát...nem én tehetek arról,hogy nincs görögdinnye mellem és gimnasztikai labda méretű seggem...

*Castiel szemszög*
Úristen,mit keresett itt Sissy? Elég zavarba ejtő dolog,hogy zuhanyzok,erre ő meglát,hát... de amúgy szeretek vele piszkálódni,jó érzés. Nem tudom miért...ja hát igen. Bírom. Nem szerelmileg,csak jobban bírom mint a többi lányt. Tetszik nekem. De csak egy kicsit. Nem járnék vele,áhh...csak barátilag szimpatikusabb mint a többi lány...

*Sissy szemszög*
Kiértem végre az udvarra! Uram isten,mit képzeltem én? Megölöm ezt az Ambert! A nap végén,órák után azonnal megkeresem és én kinyírom!

*Órák után*
- AMBER!-ordibáltam végig a folyosót.
- Szia Sissy,miért keresed a húgomat? Mit csinált már megint?-lépett elém Nataniel,akinek a kezében rengeteg papír volt.
- Szia! Kinyírom! Bezárt a fiú öltözőbe és hát...-nem mondom el. Tiszta ciki!!!-inkább most megyek,szia!-intettem és rohantam tovább Ambert keresni.
- Mit láttál,mondd már! Ugye nem Castielt?-kérdezte dühösen. Megtorpantam,és nyeltem egyet. Szerintem kipirultam mint egy paradicsom,ezért nem mertem odafordulni.
- Nem érdekes! Szia!-majd felmentem a lépcsőn. Benéztem a biológia terembe de nem volt ott. Lenéztem a pincébe ott sem. A tornaterembe nem lehet,ott nemrég voltam. Megnézem még a termekben,a lány öltözőben, a DÖK-teremben(nem hiszem hogy ott lenne...) és a kertészklubban. Sehol sincs. Egy hely maradt. A fiú öltöző! Benéztem,és éppen Castiel ott hagyott törülközőjét szagolgatták. Tuti azzal törölte a seggét,meg a... na jó inkább hagyjuk is,nem leszek perverz.

- Amber! Téged kereslek mióta! Mit képzelsz,hogy bezársz a fiú öltözőbe,miközben Castiel fürdik? Hmm? Hogy képzelted?-majd dühömben megindultam felé,és meglöktem.
- Mi van? Castiel ott fürdött? MI? Miért nem zártam be magam,ajj! Mit képzelsz te,hogy meglesed?-fellökött.- MIT KÉPZELSZ?-majd levágott egy pofont!- Többet ilyet meg ne merj!
- DE TE ZÁRTÁL BE!-azzal elkaptam a lábát és felborult. Kiborult a táskájából a sminkcucc,minden. Röhögtem,mivel nem bírtam megállni. Gyorsan felpattantam.- Ki a béna? Hm? Most fejezd be,mert Nataniel tudja hogy valamit csináltál,mert mondtam neki! Még jó hogy nem mondtam hogy mit,mert akkor megjárnád!-mondtam,majd kijöttem a fiú öltözőből és kikaptam Amber kezéből a törülközőt,visszaadom Casitelnek. Castiel illata van,hmm! Jajj fujj,tényleg,lehet hogy ezzel törölte a seggét,meg a mit'tuggyam én miét! Kék törülköző,beleírva pirossal a neve. Vöröske...vöröske...-siettem ahogy tudtam. Oda kell adnom,mert már haza akarok menni.



2 megjegyzés:

  1. xD!Folytasd!Amber egy undoritó perverz...Ble!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó,nagyon köszönöm! Hát igen,a törülköző szagolgatásával meg amúgy is xDD

      Törlés