Zenelejátszó

2014. október 25., szombat

5.rész - Lysander a szívtipró...hogy fogom ezt kibírni?!

Reggel kipihenten keltem,végre... Mivel kedd van,elkezdek készülődni.
- Még csak 5:00???-néztem az órámra meglepetten. Mégis kipihent vagyok... Ez nem rám vall,hogy ilyen korán kelek. Mivel nem tudok ma kivételesen vissza aludni,most lesz időm gondosan kiválasztani mit vegyek fel,kivasalni a hajam és kisminkelni magam. Még zuhanyozni is van időm! Ezaz! Na szóval,amikor lezuhanyoztam,ettem egy kis csokis kekszet reggelire,de kb. fél csomaggal. Megmostam a fogam,közben a 200°-os vasalót áthúztam szőke tincseimen. Amikor kész letten feldobtam egy kis szempillaspirált,szemhéjtust és szájfényt. Ma elég jó idő van...felvehetnék egy ruhát...

- Ez jó lesz! -majd kivettem a szekrényemből egy lila combközépig érő ruhát. A háta szép virág díszítéssel volt felturbózva. De V-alakú kivágás volt a hátán,szóval egy felsőt fel kell rá vennem. Elől a felsőrésze tiszta virág volt. A hátulja 2-3 centivel hosszabb volt az elejénél. Felvettem hozzá egy lila bolerót. Suliba tuti mindenki azt fogja kérdezni hogy ünnepségre megyek -e vagy mi. Felkaptam egy kék masnis balerinacipőt,és elindultam. Mindenki megbámult az utcán,egy perverz pedig odaordított hogy "Jó a segged,köll kóla?" én meg csak egy szemforgatással továbbmentem... Castiel is ilyen,csak ő nem a seggemet szokta nézegetni hanem a mellemet,de már megszoktam,nem lehet leállítani,ő ilyen személyiség. Amikor beértem a suliba először Rosát láttam meg.

- Szia Sissy! Azta szentségit! Baromi jól nézel ki! Mi történt veled,éjszaka megszállt a divatangyal?-kérdezte csodálkozva.
- Nem,csak tetszeni akarok valakinek,meg amúgy is ilyen kedvem volt...-majd elpirultam.
- Huhuu...kinek akarsz tetszeni? Castielnek? -vigyorogva ránézett.
- Dehogyis..
- Akkor a Dök-elnönek,Nath-nak?
- Na jó Rosa,ne faggass,úgysem mondom el. Annyit tudsz legalább hogy nem Castielnek! Na szia!-majd bementem a suliba. Megláttam Lysandert jönni a lépcsőház felől. Jajj úristen... ha idejön biztos felhozza a tegnapot...el kell bújnom!-majd hiper sebességgel elbújtam a Dök-terembe.

- Ó,ha tudnád mennyire nem tudom mit tegyek...-ez Lysander...vissza kell tartanom a lélegzetemet,hogy ne vegyen észre. Pont ide kellett jönnie be...
- Mert miért?-ez Castiel...úristen,mit keres ő itt?
- Mert Sissy szerelmet vallott nekem,és nem akarom összetörni a szívét! Ezért!-hallottam hogy leült egy székre. Ez a beszélgetés kezd érdekessé válni,sok mindent megtudhatok így,hogy mit gondol rólam Lysander.
- És miért törnéd össze a szívét?
- Hát mert valamikor el kell neki mondanom hogy nem érzek iránta olyat,amit kellene...azaz nem érzek iránta szerelmet,csak barátságot. Barátilag szeretem,bírom minden de nem tudnék rá úgy tekinteni mint a barátnőmre...-ez most komoly? MOST EZ KOMOLY? Ez nem igaz!
- Nekem ugyanez a bajom... a lány aki nekem tetszik nem veszi észre hogy szeretem...és más tetszik neki.
- Ki az?-kérdezte Lys.
- Nem mondom el. Majd meglátod.-mondta Castiel. Sírni kezdtem,amit Lysander meghallott. Elhúzta a szekrényt,és én felugrottam.

- Én szerintem megyek...sziasztok!-majd kimentem a teremből szipogva.

* E közben az A teremben*

- Ezt elcseszted haver!-mondta Castiel.
- Tudom...de meg kell értenie hogy nem tudok rá úgy tekinteni ahogy kellene...
- Majd úgyis megbánod...
- Talán,...de kétlem hogy megbánnám...

* Az udvaron *

Elpanaszoltam Rosának szívügyeimet,és a történéseket a teremben.

- Szóval neked Lysander tetszik? Majd beszélek vele,csak kerüljön a kezem közé! Ha fiú lennék,tuti rád lennék szállva,olyan szép vagy és kedves!
- Köszönöm Rosa!- majd megöleltem. Bementünk órára,és Lysandert néztem egész órán,egyszer észrevett,és 1 másodpercig találkozott a tekintetünk,de elkaptam a fejemet. Amúgy Carla mellett ültem,mivel odaültettek kémiára. Nem nagyon örültem neki,mert folyamatosan festette a pad alatt a körmét valami csillogó rózsaszínre,és tiszta büdös volt a körömlakk. Én csak ritkán szoktam,akkor is csak átlátszóval vagy nagyon világos színnel. Feketével és rikító pirossal soha!!! Amikor vége lett a 7 órának,hazamentem. Most nem volt semmilyen szakkör,mégis elfáradtam... A szobámba érve ledobtam a táskámat,és átvettem egy fehér pólót ami tele volt színes madarakkal és egy sötétkék farmer rövidnadrágot. Tv-ztem,majd letisztítottam a bokacsizmámat,hátha kelleni fog a héten,lehet hideg lesz. Úgy 5-felé megcsörrent a telefonom. Ismeretlen volt,felvettem.

- Haló,itt Sissy Nagahara!-mutatkoztam be kedvesen.
- Csá deszka! Mizujs?-itt lelombozódtam. Miért pont a piroska? Ajhh...
- Castiel,te honnan tudod a számomat?
- Lysander megadta. Na mindegy.
- De Lysandernek honnan van meg?-kérdeztem.
- Kileste a dokumentumaidból,beszökött a tanáriba.
- Ja,tényleg...kis sunyi szemtelen. Na mit akarsz?
- Lejössz inni valamit a kávézóba?
- Aha,10 perc és ott vagyok.-majd leraktam. Felvettem egy fekete leggingset,aminek a térdrészénél van 2 fehér csík,egy fehér kereszt és egy "Fuck" felirat. Ne értsetek félre,nem vagyok ilyen "#swag,#yolo,#aztcsinálokamitakarok" ember. Nem...ezt a nadrágot az unokatesómtól kaptam,mivel ő olyan személyiségű amiket az előbb felsoroltam. A városukban ő az egyik legszebb lány,megszámolhatatlan pasija volt már,mindenki rá hajt. Szóval ja,tőle kaptam. Azért veszem fel,mert az összes többi itthoni nadrágom mosásban van,mivel tegnap összemocskoltam az összeset egy kudarcba fulladt gördeszkázás kísérletével amit Iris-sel hajtottam végre. Amúgy Iris szembe szomszédunk. :) Felvettem,mert kint hideg volt. Felkaptam a fehér kötött pulcsimat,aminek a könyökénél barna bőrbetét van és persze a szürke magasszárúmat.

- Szia anya!
- Hová mész kincsem?
- Castiel elhívott a kávézóba,majd jövök.
- Ott már lesz valami...-sunyin mosolygott.
- Anya...-megforgattam a szememet és becsuktam magam mögött az ajtót. Elindultam a kávézóba és Castiel még ott se volt. Csak szívatott volna? De ekkor valaki hátulról befogta a szememet.
- Ki vagyok?
- Castiel engedd el a szememet!- mondtam,majd elsütöttem egy kis mosolyt. Örültem hogy nem csak szívatott és tényleg eljött. Rám fér már egy kis cappucino.
- Na mizujs? Mit kérsz inni?
- Semmi különös...hát szerintem én egy cappucinot kérek tejszínhabbal-majd rámutattam az étlapon.
- Pincér!-a pincér odasietett hozzánk,és majdnem elejtette a tálcáját...- egy cappucinot a hölgynek-na itt elröhögtem magamat!-és nekem pedig egy energiaitalt.
- Castiel,te mindig energiaitalt iszol?
- Igen,nem tudom meginni a kávét,teát,vizet...max. a kólát.
- Ez nem egészséges!-mondtam.
- Az már nem a te bajod...-majd felnevetett.- Amúgy most jut eszembe hogy  városban lesz 2 hét múlva egy modell verseny...ilyen ki mit tud féleség. Nincs kedved jelentkezni?
- Én meg a modellség? 2 külön fogalom.-nevettem el magamat.
- Hány centi vagy?
- Nőttem kb. 5 centit mióta utoljára méredzkedtem,szóval 170.
- Értem.
- Meg ne merd kérdezni!-láttam a szemében hogy meg akarja kérdezni hogy hány kg vagyok.
- De miért?-ez a gyerek idióta...
- Mert illetlenség! Tudd,hogy nem vagyok nehéz,és beleférek a modellek súlyába,mert valamelyik nap a Tv-be volt ilyen modelles műsor és ott mondták hogy a minimum a 170 centi és a maximum a 60 kg.
- Most árultad el magaaad! Háhá-nevetett fel.
- Mit? Azt mondtam hogy 60 kg még nem vagyok. De nem tudod hogy pontosan mennyi! Háhá!-nevettem.
- 55 kg vagy...-itt elképedtem. Honnan tudja?
- Honnan a francból tudod?
- Csak tippeltem...-majd felállt.- Megyek fizetek.
- Oké- én addig szürcsöltem a cappucinomat és bambultam ki a fejemből azon amit Castiel mondott. Én mint modell? Kizárt...


- Visszatértem!-veregette a mellkasát Castiel.
- Jó poén...Na én megittam,te nem iszod meg?-kérdeztem.
- Nem,én elviszem. Gyere,van egy jó ötletem!-majd megfogta a kezemet és elvitt egy parkhoz.



- Figyelj,szerintem nevezz be a vetélkedőre!-mondta meggyőzően.
- Nem is tudom Castiel,én nem modellnek való vagyok...
- De csak próbáld ki,nem kell egyből modellkedni!
- Nem is fogok! Álmodban! Most az egyszer megpróbálom,de csak azért mert én ki szeretném próbálni,nehogy azt hidd hogy a te kedvedért!-majd összekulcsoltam a karomat.
- Oké. Szóval itt a tájékoztató lap. Először kell egy fotó. Várj,meg kell találnom melyik neked a legelőnyösebb profil.


- Kész! Neked a legjobb,ha elölről fotózlak le. Kell egy egész alakos,és egy profilfotó.
- Állj,állj,állj! Ebben a ruhában akarsz lefotózni?
- Mert miért? Mi a baj vele?
- Hát ha már ilyenre nevezek,valami jobb ruha kéne...
- Jólvan,akkor menj öltözz át...
- Oké,15 perc és jövök!- hazaszaladtam átöltözni. Elmeséltem közben anyának ezt az egészet és örült,hogy kipróbálom magamat benne. Felvettem egy fehér-kék,pántos felsőt,egy fekete farmert és egy krémszínű balerina cipőt. Kifésültem a hajamat és újracsináltam a sminkemet: szempillaspirál,szemhéjtus,szájfény. Gyorsan leszaladtam a kávézóhoz,ott vár Castiel. 
- Hú de csinos vagy!-pirult el.
- Köszi!-pirultam el én is.- Na menjünk!- elindultunk a parkhoz,és megcsinálta a képeket. A képek:

 Megnéztem,és nekem is nagyon tetszenek! :) Poénból felvetettem egy ötletet:

- Figyi Castiel,mi lenne ha poénból te is pózolgatnál? Nem fotózlak le ígérem!-majd hátul összekulcsoltam két ujjamat. Hihihi,de poén lesz!
- Oké,várjál,hagy álljak be!-majd sunyiban lefotóztam ahogy pózolt. Amikor észrevette hogy fotózom meglepődött.
- Hát te meg...? Na add ide azt a telefont!-kb. így állhattam ott:

"Hehehe Castiel,ezt megmutatom mindenkineek,háhá! :D "
Nem adtam oda neki,beletörődött. Castiel azt mondta majd elküldi nekem a képeket,majd adjam fel a héten a jelentkezésemet. Hazaértem és lezuhanyoztam,már nem volt kedvem semmit csinálni,tisztára kifáradtam. Jó volt ez a nap,a Lysanderes dolgot kivéve...

Castielről a kép...most komolyan...mi az a fej??? xDD



Bocsi hogy egy kicsit...na jó nagyon hosszú lett... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése