Zenelejátszó

2014. október 24., péntek

4. rész- A tengerpart és a vallomás

- BÍP! BÍP! BÍP!
- Jajj,ne! Már megint kezdődik minden elölről!-majd a fejemre csaptam egy párnát. Szerencsére anyu beállította az órámat,mert én elfelejtettem...huh...ciki lett volna,ha elkések! Lenyomtam az óra gombját,és leállt. Felvettem a lila madaras mamuszomat és lesétáltam a nappaliba.

- Szia Kincsem! Gyere,kész a reggeli!-mondta anyukám mosolyogva és konyhatündér módon megterített.- Kész is!
- Köszi anya!- majd leültem és elkezdtem enni a melegszendvicsemet.Amikor befejeztem felmentem a fürdőbe.
- Gondolkozzunk...hogyan is legyen a hajam?-mondtam a tükörképemnek.- Megcsináltam lófarokba de úgy túl unalmas,szinte mindig úgy hordom. Kiengedve is sokszor van,az is kilőve. A felkontyolt haj borzalmasan áll nekem. Hátrafogom a frufrum és hátul összegumizom. Ez jó lesz!-miután megcsináltam a hajam jött a még nehezebb feladat,a ruhaválasztás. Turkáltam a szekrényembe,és végül egy rózsaszín virágmintás "Get over TT." feliratos pólóra,egy piros kötött pulóverre aminek a könyökénél sötétpiros rész van és egy szürke leggings-re esett a választásom. Felvettem egy sima szürke magas szárú cipőt,felkaptam a táskámat és indultam is. Beérve a suliba láttam hogy Castiel és Lysander együtt beszélgetnek. Odamentem én is.

- Sziasztok fiúk! Mizujs?-mosolyogtam rájuk.
- Szia Sissy! Semmi,most pont a karácsonyi koncertünkre gyakorlunk. Javítjuk a dalszöveget.-válaszolta Lysander.
- Oh,értem. Amúgy ez hol lesz?
- Itt a suliban. Tartani fognak karácsonyi ünnepséget. Azt hiszem úgy mondták,hogy a buli délután 4-kor kezdődik és akár hajnalig is tarthat.
- Majd legalább felszedek valami csajt...vagy kettőt...vagy többet!-röhögött Castiel.
- Erre elég kevés esélyt látok Castiel!-röhögtem én is.
- Hahaha...vicces vagy... de amúgy szerintem be kéne menni...
- Jajj,tényleg! Már mindenki bement! Úristen!-elkezdtünk szaladni,és még pont nem jött a tanár,hála a jó égnek. Leültem Alexy mellé,amúgy is meg akartam kérdezni hogy sikerült a Viola akció.

- Szia Alexy! Na,Violával minden rendben?
- Hát,hogy is mondjam...nem! Kudarcba fulladt! Nem tudom végigcsinálni! Mást szeretek!-majd Kentinre nézett.
- Alexy,ne mondd,hogy Kentinbe vagy szerelmes?-értetlenül ültem ott. De azt mondta már nem vonzódik a fiúkhoz.
- De olyan jól néz ki! Nézz rá!-ránéztem és tényleg. De hát na...
- Alexy! Ne már,most ez komoly?-törtem össze. Azt hittem Violát nem hagyja cserben.
- Komoly. Véresen komoly!-majd elsütött egy gonosz kacajt.
- Oké Alexy,menj haza,hülye vagy...-majd elültem Viola mellé. Viola le volt törve,elmondta mennyire szerette Alexy-t,és hogy nincs esélye. Nem tudja miért nem működik már köztük a kémia. Szomorú volt hallgatni...szegény lány...
Átmentem Castielék termébe,és meglepően Castiel 2 lány kíséretében elhagyta a termet.
- Castiel! Hát te meg mit?- 2 csaj? Wow,Castiel,taps,taps!


- Csajozok. A fő időtöltésem.-majd rám kacsintott.
- És mi lesz a lánnyal aki tetszik neked?-ez után megállt és nem tudott mit szólni. Elengedte a két lány vállát És elsétált. Mi baja? Na mindegy...
Amikor mind a 6 (*w* csak 6 *w*) órának vége lett haza mentem. Átöltöztem a melegítő szettembe,lerogytam a székembe és gépezni kezdtem,amikor megcsörrent a telefonom. Lysander volt az (♥).

- Szia Lysander! Miért hívtál?
- Azért,hogy nincs -e kedved lejönni a partra. Most jó az idő,meleg van,minden. 
- Jön még valaki?
- Persze. Jön Kentin,Nataniel,Castiel,Leigh meg a lányok. Az összes lány. Lesz társaságod.
- Ó,akkor mindjárt más. Megyek persze. kb. 20 perc és ott vagyok!

Felvettem a lila gyöngyös bikinimet,és rá vettem egy narancssárga lenge ruhát. Felvettem a fekete virágos szandálomat és lementem a partra. Már ott volt mindenki. Nataniel és Kentin fagyizott.



Akkor eszembe jutott a tény,hogy nem tudok úszni. De cink...

- Hello Sissy! Jössz úszni?-kérdezte Rosa.
- Öhm...az a baj hogy én nem tudok úszni...-válaszoltam. De idiótának érzem magam.
- Én sem tudok-röhögött fel.- Most akarok megtanulni. Leigh megtanít majd.
- Értem. Jó neked! Az a baj hogy engem senki sem tanít meg...
- Mit hallok? Dehogynem. Én megtanítalak szívesen!-válaszolt Lysander. Belülről körülbelül olyan gyorsan vert a szívem mint amikor a ventilátor propellere forog. Kb. úgy.
- Ó,aha,köszi.-próbálj meg nem elpirulni légyszi! Elmentünk távol a többiektől és elkezdte nekem megmutatni hogy kell. Fél óra múlva már tudtam mellúszásban úszni. Elúsztunk a parttól egy sziklához a tengerbe. Nagyon szép volt,ezt a sziklát hívják a "tenger szemének".

- Amúgy kérdezhetek valamit?-kérdezte Lys.
- Aha,csak tessék.-mondtam.
- Alexy mit akart tőled a múltkor.-itt összeszorult a gyomrom. Elmondjam az igazat,vagy hazudjak? Nem tudom...nem hazudok...úgy is kiderülne.
- Hát tudod szerelmes VOLTAM belé. Aztán elmondta nekem hogy viszont így érez és megcsókolt. Azaz megcsalta Violát. És én elmondtam neki hogy már késő,mert valaki más elrabolta a szívemet. 
- Értem...szegény Viola...ki tetszik neked amúgy?-huhh...egyre jobban olyanokat kérdez,ami közelít ahhoz hogy majdnem kicsúszik a számon. Nem mondhatom el,még nem!
- Hát...ez egy olyan személy aki varázslatos. Nagyon kedves,segítőkész,régóta a barátom. Kb. 2 hete többet érzek iránta,mint barátság. Ő még nem tudja,nem merem neki elmondani. De ha még ma elmondanám neki,tuti kiröhögne. Tuti nem tetszek neki és nem is fogok. Ő szerintem nem az ilyen lányokra bukik...-válaszoltam.
- És hány éves?
- 16. 10.-es.
- Egyidős velem? Azta...szerintem minél hamarabb mondd el neki,úgysem fog megutálni. Téged nem lehet. Menj,hívd fel vagy találkozz vele,és mondd el neki most!-buzdított Lysander.
- Elmondjam neki? Most?
- Persze!
- Szeretlek!-elpirultam mint Castiel haja,brutálisan. Még annál is jobban.
- Mi-mi-mi-mi-mi-micsoda? T..te? E-e...engem? Mi a #&@*/@?
- Megmondtam hogy meg fog utálni,tessék!
- Nem utáltalak meg dehogy is! Csak ezt még nem tudom feldolgozni,fuhh...hogy nem vettem észre,úristen!-majd a fejére csapott.-Bocsi,most mennem kell. Majd még beszélünk holnap,szia!-majd elúszott. Én hülye! Nem kellett volna elmondanom neki! 

Visszaúsztam a partra. Rosa mondta hogy Lysander fel volt zaklatva és elment haza. Ezt tettem volna? Uram atyám... Bementem az egyik öltözőfülkébe és megtörülköztem.


Hazamentem és átvettem egy fehér-fekete Garfield-es pólót és egy szürke rövidnadrágot majd leültem TV-zni. Egy romantikus sorozat ment,elsírtam magamat rajta. Hát ez vagyok én. Egy szerencsétlen!

* Lysander szemszög *

- Most ez komoly? Szerelmes belém? Ez nem lehet,most mit csináljak? Bírom meg minden de még nem érzek iránta olyan szeretetet amit kéne. Ajhh,félek össze fogom törni a szívét...

* Vissza Sissy szemszögébe *

Este lett,vacsoráztam egy kis szendvicset,lezuhanyoztam,átöltöztem a fekete hálóingembe és zenét hallgattam. https://www.youtube.com/watch?v=GFQYaoiIFh8 Majd elaludtam. Fura álmom volt. Mit jelenthet?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése