Zenelejátszó

2014. október 22., szerda

3. rész- Felfordulás és Castiel,a vigasztalómester

- Hé! Alexy! -löktem el magamtól.
- Most mi a baj? Rosszat tettem?-kérdezte meglepődve.
- Igen! Nagyon rosszat! Nem csalhatod meg Violát!-ordibáltam rá.
- Öhm...de már nem szeretem....
- MI AZ HOGY NEM SZERETED?-majd kapott tőlem egy nagy pofont.
- Aucs... hát... ne-majd kapott még egyet.
- Na jó...megpróbálom még egyszer... de nem többször! Ha nem fog menni,akkor bepróbálkozok annál akibe már régóta belé vagyok esve!-válaszolta,majd gyors léptekkel elment. Visszamentem Lysanderhez,elköszöntem tőle,majd hazamentem. Otthon megnéztem egy 2 és fél órás filmet (Transformers 4) majd zenét hallgattam kb. 20 percen keresztül. Majd elaludtam.

https://www.youtube.com/watch?v=GFQYaoiIFh8
ttps://www.youtube.com/watch?v=Ginx7WKq5GE
https://www.youtube.com/watch?v=cJTJ7OIWGMI
https://www.youtube.com/watch?v=XPbN2pQXe1o
https://www.youtube.com/watch?v=cvaIgq5j2Q8

--- Másnap ---

- BÍP,BÍP,BÍP!
- NEM IGAZ! MIÉRT ÉBRESZTESSZ FEL SZOMBATON?-ordítottam,majd lecsaptam az órát. Nem kapcsoltam ki az ébresztőt... Kimentem a fürdőbe és lezuhanyoztam. Szombatonként és vasárnaponként ,reggel is zuhanyzok,mivel van időm,és tök jól esik felfrissülni reggel. Miután lezuhanyoztam fogat mostam és kifésültem a hajamat. Felkaptam egy random ruha összeállítást,ami egy türkiz pánt nélküli felsőből,egy fehér rövidnadrágból és egy fekete-piros csíkos sapkából állt. (???!!!) Amikor belenéztem a tükörbe,hát...egy színes bohócot láttam fehér hajjal??? Nem tudom mi ütött belém...le is kaptam magamról gyorsan a hülye göncöt...















Felvettem egy bézses-narancssárgás színű rojtos ruhát,és egy barackszínű hosszú ujjú bolerót. Lementem reggelizni,és meglepetten láttam hogy egy belga juhász bemászott a macskaajtón.

- Hát te? Hogy fértél be?-suttogtam neki.
- Grrrr!- vicsorított,és elkezdtem hátrálni.
- Jó kutya! Tessék,itt egy kis kaja...Hehe...he...he?-majd odadobtam neki egy kis sült húst.
- DÉMON! MERRE VAGY?-hallatszott az utcáról. Erre a kutya,akit ezek szerint Démonnak hívnak,megpróbált kimászni a macskaajtón,de most már nem tudott valami oknál fogva,és félig beragadt. Kinyitottam az ajtót,és Castielt láttam meg.

- Szia Castiel! Szóval ez a te kutyád?
- Csá,aha. Bocs hogy bejött,még nincs hozzászokva a sétáltatáshoz.
- Aha,értem. Várj kiszedem.-majd kihúztam a macskaajtóból.- Tessék!
- Köszi...nincs kedved eljönni sétálni a parkba?-majd elpirult.
- Ja,de van. Várj,megetetem az állatokat és jövök.-majd megetettem,felvettem egy fehér csizmát,és egy barackszínű lábszárvédőt,mert elég hideg volt,és elindultunk. Út közben beszélgettünk hogy mi történt velünk a napokban. Castiel és Lysander az első közös koncertjükre készülnek,ami itt lesz a városban karácsonykor. Aztán rám terelődött a szó...

- És veled mi van?
- Hát,sok minden...túl sok minden egyszerre...-majd elmeséltem neki mindent,Alexytől kezdve Lysander-ig.
- Szóval neked egy kicsit tetszik Lysander?-kérdezte,majd elröhögte magát.
- Igen,miért?
- Hát...csak...kérdeztem...-majd elfordult.
- Ma elég furcsa vagy... mi történt veled Castiel?-felvontam a szemöldököm.
- Hát van egy lány,aki tetszik nekem.
- Na,hát ez rettentő jó hír! És mi a baj vele?
- Nem veszi észre,és más tetszik neki...
- Az eléggé baj...nem baj,próbálkozz nála! Az a lány tuti titkon bír téged! Töltsél vele több időt! Ne csak lapos témákról beszélgess vele,hanem minden másról.
- Oké...-majd tovább mentünk. Leültünk egy fa mellé,és elkezdtünk zenét hallgatni,majd Castiel megtörte a csendet.

- Figyelj Sissy...
- Figyelek,mondd!
- Rám bármikor számíthatsz ha szomorú vagy. Vagy ha unatkozol csörögj rám és kijövünk beszélgetni a parkba vagy valahová elmegyünk fagyizni. Hogyha pedig szívügyekről van szó,csak szólj,és szétverem a gyerek fejét,aki megbántott. Oké?
- *sír,mert meghatódott* Castiel...
- Hé,te sírsz? Mi...bajod?
- Annyira jó barátom vagy! Köszönöm!-majd átöleltem.



Castiel hazakísért,majd beborultam az ágyba,annyira fáradt voltam... kb. 30 percig gondolkodtam azon,hogy hogyan közeledhetnék Lysanderhez. A gondolatmenetem:

A terv: Sokat beszélgetni vele,jobban megismerkedni vele,nem nyomulni.
B terv: Nyomulni,állandóan követni mindenhová,mindig vele lenni. 
C terv: Egyáltalán nem beszélgetni vele,csak ritkán,elvégre a fiúnak kell lépnie.

Szerintem a B az már most kudarcba fulladt...a C az meg túl hosszadalmas...legyen az A. :)

Felkeltem az ágyamról,és valaki kopogtatott. Kinyitottam az ajtót és a szüleim álltak ott bőröndökkel. Mi a fene? Hazajöttek? De jó!

- Anya! Apa! Végre!-a nyakukba ugrottam. Mindent elmeséltek és én is nekik. Természetesen az Alexy-s dologról nem meséltem nekik. Vacsoráztam (omlett és kakaó :3),adtam enni az állatoknak,zuhanyoztam,fogat mostam,fésülködtem,majd elmentem filmet nézni. (Bosszúállók)
Én ilyen akciófilmes lány vagyok,aki bolondul a Marvel filmekért! :) Majd elaludtam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése