Zenelejátszó

2014. szeptember 11., csütörtök

2.rész Zenés percek

- Szia,minden rendben?
- Ja,szia Lisander! Nincs semmi baj!-álltam fel búsan. De van baj,igen nagy!
- Na,látom rajtad! Mondd már el Sissy! Valaki bántott?-kérdezte tőlem rémülten.
- Dehogy is! Csak hát...-nyeltem egyet-...tetszik egy fiú,akiről kiderült hogy meleg...
- Ja,az elég szívás...vagyis,ömm, sajnálom.-mondta együtt érzően.- Na de ki az?
- Elmondom,ha nem adod tovább senkinek,főleg nem neki!
- Oké Sissy kisasszony,parancsára!
Odahajoltam a füléhez hogy megsúgjam.-Alexy.
- Ja,Alexy az új fiú? Nem is tudtam. Szerinted ő tényleg hely...-majd befogtam a száját mert látom hogy közeledik Alexy.
- Most ezt miért?-kérdezte a száját fogva.
- Nézz el oldalra,te bolond!-majd odamutattam,úgy hogy Alexy ne lássa,mert pont Violával beszélgetett.
- Ja,akkor én megyek is. Szia!-majd elrohant. Felém közeledett Alexy. Mit mondjak,mit mondjak?

- Szia Sissy! Mizu?
- Ömm,szia! Se-se-semmi. Most megyek,szia!
- Okéé,szia!-majd elrohantam. Nem tudok vele beszélni.

*Alexy szemszög*

- Ennek meg mi baja? Mindegy,sietnem kell Violához,ha már járunk. Hirtelen megutáltam a fiúkat,nem tudom...Viola olyan szép,hogy vonz magához...

* Sissy szemszög *

Rohanás közben nekirohantam Castielnek.

- Beléd meg mi a franc ütött?-kérdezte mérgesen.
- Bocsi,hülye vagyok. Tényleg,bocs.
- Hahóó,Sissy! A régi Sissyt szeretném!-kopogtatta meg a fejemet.
- Hé,ez fáj!-elkezdtem csikizni.
- Na,állj le! Én most megyek,szia!-röhögött,majd elsétált a folyosó végéhez. Bementem a terembe. Alexy mellé kell ülnöm...ez a legrosszabb időzítés,kösz diri hogy ide ültetted mellém...

- Mi ütött beléd Sissy? Miért rohantál el?
- Azért mert...-nem mondhatom el. Vagy de? Elmondom...- azért mert ki vagyok borulva.
- Mert?
- Mert,-sóhajtottam egy ÓRIÁSIT-,mert tetszel nekem,és tudom hogy a fiúkat szereted. Azért.
- Mi?-nézett rám meglepetten.- Én? Neked?
- Aha...-lehatottam a fejemet,annyira elpirultam.
- Az problémás egy kicsit...
- Ja,igen,a fiúk meg a...-majd belevágott a szavamba.
- Nem! Viola. Összejöttem vele ma. Annyira szép,és kedves,hogy már nem érdekel senki,csak ő.
- Violával? Aha,oké...-majd szúrós szemeket vetettem Violára,aki elől ült.
- Sissy! Ennyire azért nem tetszek neked szerintem,hogy féltékeny legyél.
- De,igen!-majd felálltam,és elültem Lysander mellé.

*Alexy szemszög*

- Most rosszat mondtam? Na mindegy,akkor boldoguljon a kis Lysanderrel...

* Sissy szemszög *

Lehuppantam durcásan Lys mellé. Láttam az arcán a meglepődést,hogy most vajon hogy-hogy odaültem.

- Szi-szia! Hogy-hogy ideültél?-hát nem megmondtam...
Elmeséltem neki mindent.-És ez nagyon idegesít!-majd lecsaptam az asztalra a füzetet.
- Sissy kisasszony! Bírjon már magával!-mondta idegesen az igazgatónő.
- Bocsánat...-majd Lysanderre néztem,aki megdöbbenve ült a székben.
- Nem gondoltam volna,hogy így fel lehet idegesíteni ilyen témával...
- De,fel lehet.-kicsengettek. Kispuriztam a teremből,egyenesen haza,mivel ez volt a 8.egyben utolsó órám. Otthon megírtam az a rengeteg házit amit a diri meg Mr.Faraize adott fel,majd lesétáltam a parkba. Beraktam egy zenét.
 ( https://www.youtube.com/watch?v=ktvTqknDobU)

Sétáltam,majd leültem egy fa alá. Könnyeim kicsordultak,hogy miért velem történik ez. Álomba sírtam magam,azt hiszem...valakii kiáltozni kezdett,hogy hahó,hahó,hé Sissy,kelj fel! Kinyitottam a szemem,és Armin állt előttem megrémülve.

- Na végre,istenem! Már azt hittem elájultál vagy még rosszabb. Jól vagy?
- Persze. Csak elaludtam.-válaszoltam a szememet dörzsölve,ami a sírástól kipirosodott,és lejött a szemfestékem. De jó...
- Te sírtál?-majd leguggolt hozzám.
- ...-szégyellem magam...-Igen.
- Mi az ok?
- A bátyád! A BÁTYÁD AZ OKA!-megrémülve nézett rám.- Bocsi hogy ordibálok,de teljesen kivagyok.
- Alexy?! Mi van vele?- elmondtam neki mindent töviről hegyire.
- De már meguntam,tudod? Violát szereti,ennyi,kész. Na megyek,szia!-majd hazasétáltam. Zenét hallottam,elég hangosat. Követtem. Egy házhoz értem,emeletes volt. Megláttam az ablakból,ahogy Lysander,karaokézik...ismétlem,KARAOKÉZIK! Amúgy jó a hangja. Megpillantott,majd szerintem lejött,mert 2 perc múlva már a kapuban volt.

- Szia. Lá-láttad?-vörösödött el.
- Persze. Hallottam is. És jó a hangod. Bár a koreográfián még dolgozhatsz...-majd elkezdtem röhögni. Kb. 30 percig beszélgettünk,majd belém ütközött Alexy. Pont most!
- Beszélnünk kell.-azzal megfogta a karomat,és elhúzott 5-6 méterre.
- Mi van?
- Armin mindent elmondott. Sajnálom. Nem tehetek róla.
- Most már mindegy. Kezdem megkedvelni Lysandert. Nagyon kedves srác. Szerintem ő lesz az ÚJ kiszemeltem.- el akartam menni,de Alexy közel húzott magához. EXTRÉM közel! 3-4 cm-re voltunk egymástól. Paradicsom pirosan álltam ott.
- Az ÚJ kiszemelted?-hangsúlyozta ki az ÚJ szót.
- Igen! Képzeld!
- Biztos? Eldobsz engem,csak azért mert mással járok?-majd a szemembe nézett. Nem láttam túl a pink kontaktlencséjén.
- Milyen színű a szemed igazából?
- Kék.
- És a hajad?
- Fekete. Elvégre ikrek vagyunk Arminnal.
- Vedd ki a szemedből azt az izét.
- Jó...-majd kivette. Egyből másabb volt.-Most nézz a szemembe,és mondd úgy.
- Hát,ömm...oké. Lysander-Ly-Lysander lesz az új...nem megy!-el akarok menni,most!
- Nem megy mi?-majd közelebb jött,vészesen közel.
- Alexy,mit csinálsz?-amint ezt kimondtam,megcsókolt. Violával jár nem? Vagy most mivan? Én...szerintem... már Lysandert kedvelem. Nem bánthatja meg Violát,nem! Ő nagyon jó barátnőm! Alexy Violáé!




2 megjegyzés:

  1. Hát..... hát..... nem tudok, mit mondani. Mielőtt te belekezdtél ebbe a blogba, te olvastál könyvet?
    - Dehogy is! Csak hát...*nyel egyet*...tetszik egy fiú,akiről kiderült hogy meleg...
    Ilyen nincs!
    - Dehogy is! Csak hát... - nyeltem egyet - tetszik egy fiú, akiről kiderült, hogy meleg...
    Na ilyen van!
    Túl gyorsan történik minden...
    Gondold át ezt még egyszer...

    VálaszTörlés