Zenelejátszó

2014. szeptember 8., hétfő

Bemutatkozás

Sziasztok!

A nevem Sissy Nagahara.(hát igen,japán felmenők...). Amúgy meg egyáltalán nem nézek ki japánnak meg semmi ilyesmi. Nincs csík szemem,meg japános fejem. Teljesen normális Párizsi lány vagyok. Igen,párizsi,és ne,ne gondoljatok a felvágottra! xD Párizs,azaz Franciaország fővárosa,az emlegetett "szerelmesek városa".
Egyetlenegy pasim se volt még,pedig idén töltöm majd a 17-et. És még szerelmes se voltam. Várom a nagy Ő-t. Na,de mondok magamról ár dolgot:

• 16 éves vagyok,amire már rájöttetek szerintem
• Imádom az animéket♥
• Szőkés barna hajam és kék szemem van
• 165 cm vagyok,és 54 kg.
• Van egy kutyám,1 macskám,és 1 papagájom.

Ennyi egyenlőre legyen elég ;P

Én lennék,még egy tavalyi képen,itt 15 éves voltam :)

2 megjegyzés: