Zenelejátszó

2014. szeptember 8., hétfő

1.fejezet Első nap a suliban

" - Úgy szeretlek édesem,mindennél jobban!
  - Ó,én még annál is jobban! Házasodjunk össze vagy mit'tom én! Amúgy...mi a neved?
  - Még nem tudod?
  - Nem?!
  - Az én nevem..."

- BÍP,BÍP,BÍP!
- TE ROHADT ÉBRESZTŐÓRA!- ordítottam. Jajj, ne! Csak egy álom volt... Nem tudtam meg a nevét a kiszemeltemnek! Na de sebaj,úgyis még van egy kis i...*ránéz az órára* NINCS IDŐM! El fogok késni!
Kikeltem az ágyból és befutottam a fürdőszobába. Amúgy anyukám és apukám üzleti úton vannak,és 2 hét múlva fognak csak hazajönni. Megfésülködtem,és valamit csinálnom kell a hajammal mert megsülök! Mivel hátközépig ér a hajam. És ez a frufru...esküszöm megnövesztem,addig is csatolgatom. Befontam a hajam,felvettem egy "I Love Pusheen" (Pusheen egy állandóan evő macska,majd rakok a végén képet róla,aki nem tudja hogy néz ki.) feliratú rózsaszín pólót,egy fekete csőszárú farmert,és a bézs cipőmet. Lementem,és felkaptam egy müzliszeletet,egy üveg vizet,majd gyors bepakoltam a táskámba. Bezártam kulcsra az ajtót,majd elkezdtem enni a müzliszeletet. Közben azon gondolkoztam,hogy lesz -e új osztálytársunk,vagy megy -e el valaki. Szerintem nem megy el senki,viszont új osztálytársunk szerintem lesz.
Tavaly viszont kivételesen nem lett. Beértem suliba,és meglepődötten néztem,hogy nincs senki. Gondoltam ők is késnek. Bementem az osztályunkba,ahol mindenki csendben ült,és bent volt az igazgatónő,beszélt. Upssz,szóval lekéstem MINDENT!

- Sissy kisasszony! Hát maga? Hol volt?-kérdezte mérgesen a diri.
- Elkéstem igazgatónő,bocsánat!-mondtam lehajtott fejjel.
- Elnézem első alkalommal,de ha még egyszer kési 15 percet,akkor igazgatóit kap!
- Többet nem fordul elő!-majd leültem a helyemre. Szégyenlem magam... 15 percet késtem? Uram atyám,az tényleg sok! Egész órán hablatyolt a tanárnő...hogy ki jön új,az osztályba jön 4 új diák,és nem megy el senki. Azt mondta a diri,hogy majd délután jönnek az új diákok.

--- délután ---

- Alig várom már őket!-mondtam Rosa-nak. Az ajtó előtt álltunk. Egyszer csak megmozdult a kilincs,és belépett 2 fiú,és 2 lány.- Sziasztok! Sissy Nagahara vagyok!
- Szia Sissy! Az én nevem Alexy,ő pedig itt Armin. Ikrek vagyunk!-mondta mosolyogva Alexy.
- Nagyon örülök a találkozásnak,Sissy!-mondta Armin.
- Én Viola vagyok,örülök...-szerintem kicsit izgul.
- Engem Kimnek hívnak,örülök a találkozásnak kislány!-majd elviharzott a tanterembe. Alexy elég helyes...mármint nem úgy,ajhh mindegy. A teremben beült mellém pont Alexy?! What?

- Szia! Hogy vagy?-kérdeztem tőle kedvesen.
- Semmi különös. Tök menő ez a suli. Szép csajok járnak ide.-mondta komolyan.
- Ömm,kire gondolsz?
- Hát például Viola,habár ő velem jött,Melody,meg Sissy. Na,ő a legszebb!-válaszolta epekedve.
- What? Én vagyok Sissy!-mondtam meglepődve.
- Ja,tényleg. Elfelejtettem a neved,hehe :D De amúgy tényleg szép vagy,csak kár hogy én nem bukok a lányokra.-majd lehajtotta a fejét.
- Mi-Micsoda? Azaz te?
- Igen,a fiúkat szeretem. Ne lepődj meg,nem én választottam,így alakult.
- Értem...-Ajj már! Miért mindig a helyesek vesznek?

Egész nap nem beszélgettem senkivel bánatomban. Én tényleg kedvesnek tartom Alexy-t,de hát nem igazság. Aki tetszik,az mindig,MINDIG valamiben különb,amitől nem jön össze!

- Hé,szia! Van valami baj?


A kövi részben megtudhatjátok,ki érdeklődik Sissy iránt. :)

Pusheen: 

2 megjegyzés:

  1. Írás előtt nem ártana fellapozni néhány könyvet. A központozás nulla, a szöveg tele van hibákkal.
    "ránéz az órára* <---- Ez meg mi?! Ilyen nincs! Ránéztem az órára <---- Ez így helyes.
    Ez a rengeteg What pedig... Gondold át ezt még egyszer!

    VálaszTörlés
  2. Köszi a kritikát,mostantól ezek segítségével remélem jobb lesz! :)

    VálaszTörlés