Zenelejátszó

2015. február 5., csütörtök

13.rész - Kentin újra itt

Tudni illik,hogy Kentin elment katonai iskolába tavaly. Állítólag ma jön vissza. Régebben bunkó voltam vele,és mindig leráztam,remélem most el tudjuk simítani a helyzetet.

XxX Suliban XxX

- Jön már!- kiabálta Rosa,amikor Kentin kiszállt egy fekete kocsiból. Megváltozott. Magasabb lett,és a haja fazonja is megváltozott. Nincs rajta szemüveg,és menőbbek a ruhái. Sőt,helyesebb sokkal mint volt. Amikor befelé jött,egyből szóba elegyedtem vele.
- Szia Kentin! Jó újra látni!
- Csá.- majd elment mellettem,mintha levegő lennék. Szerintem még mindig haragszik. Utána mentem a szekrénykehez. Az Amber szekrénye mellettit kapta.
- Milyen volt a katonai suli?-kérdeztem mosolyogva,majd a hátam mögött összekulcsoltam a kezem.
- Jó.
- Aha...- talán egy kicsit a szókincse hanyatlóban van...- És mi az első teendőd amint elkezdődik újra a Sweet Amoris-os életed?
- Bosszút állok azokon,akik bunkók voltak velem és állandóan csúfoltak. Lehet veled kezdem...-majd nekitámaszkodott a falnak,kezét összefonta és lábát a falnak támasztotta.
- De én épp hogy bocsánatot szeretnék kérni. Sajnálom...
- Nem. Nem fogok megbocsátani. Egyből idejöttem,nem vagyok pápaszemes,ki vagyok gyúrva meg minden és egyből jön majd mindenki bocsánatot kérni. Régebben eszetekbe se jutott volna,főleg nem neked... Tudod hogy fájt,hogy szerettelek te meg kiröhögtél? -fordította el a fejét elpirulva.
- Tudom hogy fájt. Azóta én is átéltem már egyszer...
- Kivel?-kapta oda a fejét.
- Alexyvel,új diák. Kiderült hogy meleg,aztán csaja lett és le lettem tojva. Aztán lesmárolt hogy kellek neki,de visszaküldtem a csajához. Aztán szakítottak...Ennyi a történet.-rántottam meg a vállam.
- Részvét...és van most pasid?
- Hogyne lenne. Imádom!-pirultam el.
- Ki az?-kérdezte kikerekedett szemekkel.
- Castiel. Nem hittem volna hogy ilye kedves,szerethető,romantikus...-mondtam ábrándozva.
- Ja,tényleg...ő lesz a második akit szétverek a múlt miatt...-söpört el egy hajszálat az arcából.
- Te őt megverni? Hát ne nevettess...mellesleg amúgy se hagynám...
- Majd meglátjuk...na mentem csá és megkérnélek valamire.... nagy ívben kerülj el!-majd elsétált a B terem felé,mivel ott van valami szakköre. Nekem most nem lesz órám se szakköröm,hála Istennek! Így,hogy a 6.órám lyukas óra,kimentem egy kicsit levegőzni. Castielt láttam a padon feküdni. Odasétáltam hozzá,láttam hogy alszik.
- Most szívtelen legyek vagy romantikus?-kérdeztem magamtól. A romantikust választottam,azaz megcsókolom miközben alszik. A herceg-hercegnő szerep most felcserélődik! Gyengéden megcsókoltam,majd lassan kinyitotta a szemét.
- Te meg mit csinálsz?-kérdezte meglepődve.
- Felkeltettelek,baj?
- Nem,örültem neki. Még senki sem költött fel így...-pirult el.
- Akkor itt vagyok neked én!-mondtam neki,erre rádőlt a vállamra.
- Hagy aludjak...-mondta majd nyakon csókolt.
- Ne már,csikis vagyok!-böktem meg a hátát,de már aludt.

Így maradtunk nagyon sokáig,amikor is kicsengettek és Kentin bökte meg Castiel hátát. Castiel megdörzsölte a szemét és hátrafordult.
- Mi van Castiel? Bealudtunk?
- Ha nem takarodsz el innen most azonnal,beverek egyet!-mondta halkan,szinte suttogva Castiel. Hátborzongató volt.
- Oké,én mentem. Császtok!-intett,majd kisétált a kapun,beült egy fekete kocsiba és elment.

----
Teltek a napok,semmi sem történt. Egyik nap a táskámat pakoltam,amikor is eszembe jutott hogy valamiből holnapra adtak házit,de nem emlékeztem miből.
- Cseszd meg!-mondtam a táskámat a földhöz csapva,majd a gép elé ültem,hátha fent van egy osztálytársam akitől meg tudom kérdezni. Most Kentin,Kim és Castiel volt fent. Először Castielre írtam.

Sissy: Szia Castieel<33 Nem tudod mi a házi?
Castiel: Szia Cica :DD Nem,szerinted tudom? Ki az a hülye aki jegyzetel? XDD
Sissy: Én pont nem jegyzeteltem,amúgy szoktam,én is hülye vagyok? XDD
Castiel: Te kivétel vagy :33
Sissy: De édes vagy!! Most megyek szia:)
Castiel: Hello :D

Utána ráírtam Kim-re

Sissy: Szia Kim,nem tudod mi a házi?
Kim: Nem,ma nem voltam bent nem is vetted észre? :DD
Sissy: Nem XDD Én hülye XDD Amúgy miért nem jöttél??
Kim: Mentünk az unokatesómékhoz,10 perce értem haza kb... :D A gyerek teljesen kikészített,holnap amúgy már megyek :D
Sissy: Jajj de jó^^ Na mentem szia :)
Kim: Szia :D

Kentin maradt...

Sissy: Szia Kentin,nem tudod mi a házi?
Ken: 1. Ne hívj Kentinnek 2. Ja,tudom
Sissy: Ok...Mi a házi akkor?
Ken: Nem mondom meg :P
Sissy: Mert?
Ken: Mert,mert utállak azért...:PP
Sissy: De most miért? Én bocsánatot kértem tőled,mégse bocsátottál meg... Én tényleg sajnálom amiért bunkó voltam veled,megbántam! 
Ken: Leszarom
Sissy: Hehh? Leszarod? Magyarul hozzád se lehet szólni akkor már?
Ken: Nem:D
Sissy: Akkor meg nem is fogok...utolsó bunkó! MEG LETTEM BÁNTVA! :'( CSÁ!
Ken: Csá :DD

-Kiléptem... ez szíven ütött. Leszar? Kerüljem? Ne szóljak hozzá? Én csak barátkozni szeretnék,de ha így áll hozzám állom a sarat!- mondtam magamban. Elmentem zuhanyozni,és telefonáltam Castielnek.
- Gyere át.-jelentettem ki.
- Heh?-kérdezte meglepődve.
- Kellesz. Most.-mondtam neki.
- Sissy bevadult...ez már valami! Azonnal ott vagyok!-felvettem egy gyönyörű fehérneműt,egy fekete rövidnadrágot és egy fehér "Love You Forever" feliratú bő pólót. Csengettek. Anya nincs itthon meg apa se,estére mentek dolgozni és csak hajnali 4-re érnek haza. Ed meg valami haverjánál alszik. Miénk a ház :DD Kinyitottam az ajtót.
- Szia Cas-cica!-támaszkodtam az ajtóra.
- Hello...minek hívtál?-kérdezte.
- Nincs itthon apa meg anya...miénk a ház...-villantottam egy perverz mosolyt.
- Aha,szóval azért...na gyere!-kapott az ölébe,majd felvitt a szobába. Most elfelejtettem Kentint,nem érdekelt. Csak én,és Castiel,ketten. Amint letett az ágyra,befeküdt mellém.
- Mi a terv?-kérdezte,mintha nem tudná...
- Tudod te azt!
- Jaa szóval aaz! Akkor gyere!-elkezdte levenni a pólómat. A többit nem részletezném.

----

Reggel van,anya és apa már a konyhában van,hallom a zajt. Lesétáltam.
- Sziasztok!-köszöntem.
- Itt van,igaz?-kérdezte apa.
- Ja,aha!-majd leültem az asztalhoz.
- Szia hétalvó!-dörzsölte meg a fejemet Ed.
- Szia Edward!-öleltem át. Ekkor Castiel jött ki egy szál boxerben.
- FIATALEMBER!-kiáltott rá apa.
- Castiel...-mondtam neki,majd visszatoltam a szobámba.- Öltözz fel,nem otthon vagy...
- Oké,oké...-majd vissza kimentem. Nemsokára Castiel is leült az asztalhoz. 5-en egy asztalnál. Kínos csend.
- Sissy,eljössz ma velem bulizni?-kérdezte Ed.
- Jaja,jöhet Castiel is?-kérdeztem.
- Hogynemár!-pacsiztak egyet.
- Mikor lesz?
- Este 7,itt a városban. A Dark Night Dance Club-ban.
- Megyünk!-vágtam rá. Vajon milyen lesz? Lesz ott ismerős?


3 megjegyzés: