Zenelejátszó

2015. január 16., péntek

10.rész - A tehetségkutató

Az 1. nap csak ismerkedéssel telt,megtudtam hogy itt van Laeti. Nagyon jó barátnőm még az általánosból. Ma délután nincs semmit program,úgyhogy lementem a parkba,ott találkoztam vele össze megint.
- Szia Sissy!-futott oda mellém. Futó ruhában volt,gondolom edz.
- Szia Laeti,futsz?-kérdeztem.
- Aha,te nem szeretnél?
- Esetleg később.-mosolyogtam rá. Ekkor egy barna hajú lányra lettünk figyelmesek,aki a kelleténél erősebben csapta be a bejárati ajtót. Kifelé tartott.
- Ez ki?-kérdezte Laeti meglepetten. A lányon fekete pánt nélküli felső és kék szaggatott farmer volt. A haja ki volt vasalva.- Tipikus pláza cica ribi...vagy esetleg "jajj de menő rocker vagyok" típus,aki amúgy nem is az.
- Fogalmam sincs ki ez. Megkérdezem Castielt,hátha látta már valahol.
- Én is megkérdezem Viktort.
- Ti? Együtt vagytok?-meglepődtem. Viktor még ovis barátom,jóban voltunk.
- Igen,már fél éve. Csodálatos ember,imádom!- pirult el.
- Gratulálok!
- És te Castiellel? Mióta?
- 2 és fél hete. Álompasi,imádom!-még beszélgettünk pár percig,majd különváltak útjaink. Felmentem a szobánkba,ahol Castiel TV-zett.
- Szia!-csuktam be az ajtót.- Te ismersz barna hajú,koptatott farmeres,pánt nélküli pólós csajt?
- Aha,mert?-kapcsolta ki a TV-t.
- Itt van egy ilyen.-ennél a mondatnál tátva maradt a szája,és nézett rám meglepetten.- Castiel,valami baj van?
- Igen. Ez Deborah. Az ex csajom.-fogta közbe a fejét.
- Az...ex csajod?-nyeltem egyet. Az ex csaja. Senki sem szeretne találkozni a pasija exével szerintem...
- Igen...nem érzek már iránta semmit! Ő dobott,a karrierje miatt,de már kiderült hogy ő intézte el hogy egyedül folytassa tovább,én csak egy "csali" voltam... megutáltam ezért... kis @&##@!-káromkodott egyet Castiel.
- Indulni fog a versenyen...
- Indulni fog? Szóval nem kísérő?-lepődött meg.- Tuti legyőzöd,százszor szebb vagy nála!
- Köszönöm...

Ezután csak a szokásos volt,zuhanyzás,TV-zés,és egy kis összebújás. Ezután elaludtunk. Hogyan fog vajon alakulni a holnapi verseny?
Reggel hamar keltem,Castiel még javában aludt. Amikor alszik nem néz ki egy rockernek meg rossz fiúnak,hanem olyan kis aranyos. Miután Castielt 10 percig néztem,értesültem róla hogy a verseny délután 2 órakor kezdődik. Nekem Leigh tervezett ruhát,nagyon rendes volt tőle. Még jó hogy Rosalia a barátnőm és ingyen megkaptam. Nagyon szép ruha. Annyit tudok eddig hogy lesz bikinis,estélyis,fehérneműs,party és jelmezes forduló. Nekem mindegyik ruhámat Leigh tervezte,bár amikor fehérneműt tervezett,egy kicsit ciki volt...
Az estélyi ruhám hosszú,fodros,vörös ruha. A bikinim sötétkék virágos,a party ruhám fehér-kék,a fehérneműm sötét rózsaszín és a jelmezem rocker csaj. Castiel csak a jelmezemet nem látta,meglepetés.
Egész délelőtt a ruháimat vasaltam,rendezgettem,közben Castiel is felkelt 10 óra felé,kis hétalvó...
- Szia Castiel,végre felkeltél!-mondtam neki miközben reggelit csináltam.
- Szia Sissy...-mondta kómásan és a homlokomra nyomott egy puszit. Megettük a tojás rántottát és utána az ágyban feküdve egymást néztük 2 órán keresztül. Közbe meg bókoltunk egymásnak. Ez már kellett....
1 órakor felszóltak a szobába,hogy hozzam a ruhákat,cipőket,sorszámomat mert már készülni kell.
- Sok szerencsét,és győzz le mindenkit!-nyomott egy csókot ajkaimra.
- Köszönöm! Beleadok apait,anyait! Csak a fehérneműs fordulóban azért ne csorogjon a nyálad a lányok után,főleg nem Deborah után,oké?-kötöttem az orrára.
- Rendben...utánad csorgathatom?
- Utánam igen...
- Nem baj ha nyálban fogsz fuldokolni?-kérdezte röhögve.
- Azért annyira szép nem vagyok.
- Dehogynem!-pirult el.
- MINDENKI ÖLTÖZNI! ESTÉLYIS FORDULÓ! A NÉZŐK FOGLALJANAK HELYET!-ekkor láttam meg az egész osztályt a nézőtérben. Rosalia és Leigh integetett. Castiel és Lysander legelőlre ültek hogy tudjanak "szemlélni".
Bementem az öltözőbe,felvettem a ruhámat,a piros magassarkúmat és a kiegészítőket. A sminkesek és a fodrászok megcsinálták amit kértünk. Én vagyok a 34-edik. Laeti 2. az a Deborah meg előttem van,33.
Kíváncsi vagyok erre a lányra,mit produkál,eléggé nagyképűnek néz ki. Lement 31 versenyző,Laeti gyönyörű volt. Most jön Deborah. Egy gyönyörű földig érő kék ruhában vonul ki. A haja be van göndörítve. A járása kecses. Pózol párat,mindenki tapsol. Most jövök én,ügyesnek kell lennem!
Ahogyan kialudtak a fények,tudtam hogy én jövök,mikor újra felgyulladtak a fények,rám világítottak. Elindultam,kecsesen próbáltam járni,ami szerintem sikerült is. A hosszú hajam csak úgy suhant utánam. A magassarkúban is biztosan jártam. Amikor a kifutó végéhez értem,pózoltam pár szolíd mozdulatot,ami ehhez a fordulóhoz illik. Mindenki tapsolt,Castiel úgy nézett rám,mintha nem tudom mit látna. A szája tátva volt,és kikerekedett szemekkel nézett rám. Én szexin rákacsintottam,ő meg majdnem leesett a székről.

Bocsi hogy nem tudtam szőkére színezni a haját,de ezt egy kicsit bonyolult lett volna:'DD
Utánam még vagy 20-an mentek,addig gyorsan átöltöztem a fehérneműs fordulóra. Ettől tartottam a legjobban,mert az egész iskola láthat...khm...fehérneműben. És lehet ettől kicsit "elpirulok" majd. Megint csak rám került a sor,egy fekete magassarkú volt rajtam,és a rózsaszín-fekete fehérnemű.A hajam enyhén hullámos,beletűzve egy halvány rózsaszín virág. Castielnek most már tényleg a nyála csorgott. Komolyan. Közben Lysander szemét takarta. A többiek meg egy "Hűha,ez igen!"-t mondogattak.


Most Deborah utánam ment,mert elkésett... túl sokáig csinálta a sminkjét. Ezután jött a bikinis és party forduló. Próbáltam ezeknél is a legjobbat nyújtani. Úgy láttam,hogy a zsűri mosolygott mikor én voltam soron.

A party fordulóban kék paróka volt rajtam,mivel hát a party az party. Most jön a jelmezes forduló. Kíváncsi vagyok Castiel mit szól,ha meglátja minek öltöztem. Arra számít hogy valami cuki,aranyos valaminek. De nem,rockernek öltözök! Gyorsan odaszaladtam a smink asztalhoz,és felvittem egy fekete füstös sminket. A számat inkább ilyen sötét piros rúzzsal festettem ki. A hajamat kivasaltam,majd enyhén összekócoltam. Megfogtam a gitárom(ami amúgy Castielé,nem tudja hogy elcsórtam...),és hallottam hogy a nevemet szólítják. Vártam egy kicsit,hogy az emberek aggódjanak. 5 másodperc után,mikor már mindenki azt kérdezgette a másiktól hogy hol vagyok,előjöttem a színfalak mögül,és vagányan kisétáltam,gitárommal a nyakamban. Castiel arcáról nagy meglepődöttséget lehetett leolvasni. Készültem még valamivel. Egy gitárszólóval. Egy basszusgitár szólóval. Senki nem tudta eddig,hogy tudok basszusgitáron játszani,még Castiel sem. Már kb. 4 éve tanulom. De csak a szüleim,és a legjobb barátnőm tud róla.
- Na tessék nektek meglepetés!-suttogtam magamban,majd elkezdtem játszani. Ezt a számot 3 hónapja gyakorlom. Nem hittem,hogy valaha valahol el fogom játszani. Amikor véget ért,mindenki felállt és tapsolt. Én csak néztem ki a közönségbe,rengetegen voltak.
Bocsi a hajáért,tényleg,meg a szeméért :'DD

 Amikor levonultunk,fél óra szünet volt,ameddig a zsűri eldönti a helyezéseket. Addig Castielhez mentem ki.
- Na milyen volt a gitár szóló?-kérdeztem tőle mosolyogva.
- Wáó...nem jutok szóhoz! TE TUDSZ BASSZUS GITÁROZNI! Nem is mondtad...
- Aha,már 4 éve játszok basszus gitáron.-mosolyogtam elégedetten.
- 4 éve? Sosem hittem volna hogy gitározol,le a kalappal,profi volt!
- Na jó,te jobban játszol,te már 9 éve űzöd ezt...
- Akkor is! Profi volt...na meg a fehérneműs forduló,azt a mindenit!-sóhajtott egy nagyot.- Azt hittem ott fulladok meg a nyálamban,hallod!-ütött a fejére.
- Azért annyira szép nem vagyok...
- Mi az hogy nem vagy annyira szép? Azt hittem azonnal odafutok,felkaplak,és viszlek fel a szobába,de azért türelmes vagyok...-kacsintott röhögve.
- Legyél türelmes,majd annak is eljön az ideje.-szerintem értette miről beszélek.
- Már nem sokáig bírom,ha egy ilyen szexi csaj a barátnőm!-ment el röhögve. Most van az eredményhirdetés,nagyon izgulok! Az első hármat mondják csak.
- Hölgyeim és uraim,kedves versenyző hölgyek! A zsűrinek nagyon nehéz dolga volt,de megszületett a döntés! A 3. helyezett....-itt összeszorult a gyomrom.- Deborah Star!-Deborah rám nézett gúnyosan,majd álarcát felvéve,szerényen kisétált a szalagért és a koronáért.
- A 2. helyezettet nagyon szépnek találta a zsűri! Elbűvölte őket,de hiányzott belőle egy kis szenvedély,egy kis vágy,de azért gratulálunk! A 2. helyezett Laeti Deering!-Laeti boldogan kisétált a díjáért. A halványlila szalagot a vállára tették,és csillogó koronát helyeztek a fejére. De ha...nem Laeti az első...akkor ki? Ki körözte le?
- Az 1. helyezettből egyszerűen áradt a szépség,kedvesség,kreativitás,szenvedély,csillogás és a szexualitás.-Szexualitás? Az oké...már tudom hogy nem én vagyok az!- Ez a versenyző elbűvölte a zsűrit,elvarázsolta őket. Egyértelműen és egyhangúan kijelentették,hogy az első helyezett más nem lehet,csakis...Miss...-mondja már!- Miss. Sissy Nagahara! Sissy kisasszony,maga lett az első,kérem fáradjon ki a nyereményéért.-Én? Én lettem az első? Ezt nem hiszem el! 40 gyönyörű szép lány közül,én voltam a legszebb? Ez hihetetlen számomra...
- Köszönöm szépen!-mondtam elégedetten.
- A nyereménye 1 éves szerződés a Cover Girl-nél! Remélem sikeres modell karrier áll majd maga előtt!-mosolygott rám a műsorvezető.
- Nem hiszem...-mondtam kicsit elmosolyodva.
- Miért?-mindenki megdöbbent.
- Mert nem kell a díj. Nekem más életcélom van. Van egy szerető barátom,akinél jobbat nem kívánhatnék. Nem tudnám elhagyni,és távol lenni tőle. Mellesleg zenész akarok lenni!-itt ránéztem Castielre,akit hirtelen megvilágítottak a reflektorfények. Elmosolyodott és egy "Köszönöm" pillantással nézett rám.
- Ön Sissy kisasszony partere?-kérdezte Castieltől a műsorvezető.
- I-igen...
- Akkor hát jöjjön már fel!-húzta fel a székből Castielt,és állította mellém. Integettünk a közönségnek. - Mit fog kezdeni a díjjal,Sissy kisasszony?
- Átadom,neki!-mutattam Laetire.- Ő egy csodálatos modell képességekkel rendelkező lány,egy csoda! Ő érdemli meg ezt a díjat igazán!-mosolyogtam rá. Levették rólam a koronát,szalagot,és a virágcsokrot és átadták Laetinek. Rá szegeződtek a fények. Elsírta magát örömében.
- Szóval,mivel Sissy kisasszony magyarul kiszállt a versenyből,ön az 1. helyezett,így a 2. Deborah a 3. pedig Hanna.-mondta a műsorvezető. Az az idegen lány,akit állítólag Hannának hívnak,iszonyatosan örült a 3. helynek is. Így ért hát véget a 3. nap! ÜDV VILÁG,ÜDV ZENE!


































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése